FANDOM

"The Air Tonight" yra paskutinė "Grand Theft Auto: Vice City Stories" misija , kurią avangardo režisierius Reni Vasselmeyer atidavė Viktorui Vance "Oceanview" ligoninėje Ocean Bay, Weiss City.

Misija Redaguoti

Renas atliko savo ketvirtą sekso pokytį, o Phil Kolinsas ketina atlikti savo koncertą. Viktoras ateina į Ocean Beach ligoninę ir Renee klausia, ar jis gali atvesti į tarptautinį oro uostą. Escobar, nes ji nenori mirti nuo Mendes kartelio.

Viktoras priima Reni į terminalą oro uoste, vengdamas Diego Mendezo goblinų. Viktoras greitai keliauja į Hyman memorialinį stadioną verslo rajone, norėdamas kovoti su bet kokia panika Phil Collins koncerte.

Vtvykęs, "Phil" vadybininkas Barry Mikeltwaitas pareiškia apie savo baimę žudikų Giorgio Forelli, kurie greičiausiai bandys ką nors padaryti. Viktoras pakyla į stadiono viršūnę ir nužudo tuos, kurie bando sunaikinti žibintus. Viktoras yra priverstas palikti savo ginklus už stadiono, kovoti su kiekvienu žudiku su kumščiais, o Filas sėkmingai sėkmingai atlieka savo koncertą. Pasibaigus tarnybai, Barry teigia, kad jis privalo sumokėti Giorgio pinigus, kuriuos jis turi sumokėti, kad sustabdytų jo gyvybės riziką.